sizlere web sitenizin imajını en iyi şekilde yansıtabileceğiniz
profesyonel Flash Banner Tasarımı sunar. Flash Banner Tasarımı ile web
sitesinizi hedef kitleye ulaştırabilmek ve web sitenizin imajı için
Flash Banner Tasarım ekibi ile sitenize özel banner tasarımı sunar.
Flash Banner Tasarımı web tasarım pro ekibinin creative en kolay, en hızlı, en etkili yöntemlerden biridir banner reklamcılığı. Şık ve estetik Flash Banner Tasarımı ziyaretçisi çok olan bir web sitesinde yayınlanarak bir Flash Banner Tasarımının tahmin edilenden çok getirisi olacaktır.
Flash Banner Tasarımı web tasarım pro ekibinin creative en kolay, en hızlı, en etkili yöntemlerden biridir banner reklamcılığı. Şık ve estetik Flash Banner Tasarımı ziyaretçisi çok olan bir web sitesinde yayınlanarak bir Flash Banner Tasarımının tahmin edilenden çok getirisi olacaktır.
Flash Banner Tasarımı firmanızı ve ürünü tanıtacak, yansıtacak Flash
Banner Tasarım yönünden de ilgi çekici ve güçlü olmaları gerekir. Flash
Banner Tasarımı açısından ne kadar ilgi çekici olursa o derece tıklanma
şansı yükselir. Flash Banner Tasarımı internet kullanıcısının
tıklamasıyla, ziyaretçiyi reklam verenin sayfasına taşır.
Web Tasarım Pro Flash Banner Tasarımı dünyaca kabul
görmüş banner türleri dikkate alarak tasarımlar yapar. Flash Banner
Tasarımı Ürün, hedef kitle ve bütçe konusunda müşterilerle ayrıntılı
olarak görüşülüp, yol gösterici olmaya çalışılır.
Web Reklam Türleri
Standart Flash Banner
Web Tasarım PRO Flash banner, yeni ürün tanıtımı hizmetlerini satmak
ve marka bilinirliğini artırmak için özel tasarımlar sunar. Web Tasarım
PRO normalde erişilemez müşteri tabanı için yepyeni bir hedef türüne,
şirket pazara yaratıcı ve taze fikirlerle geliyorlar. Biz her zaman ürün
veya hizmeti satmak için yeni ve heyecan verici yollarını sunma,
‘kutunun dışında düşünme, mümkün olduğu kadar yaratıcı olmak için
çalışıyoruz.
Etkileşimli Flash Banner
Müşterinin dikkatini belirli bir tür yakalama bazen zor olabilir. Bu
reklam görüntülenen, ya da müşteri bazın, belirli türden bağlı olan web
türüne bağlı olabilir. Biz reklam yerleşik eğlenceli flash oyunlar
türünü afiş ‘cevabı ortaya çıkarmak için tıklayın’ dan, interaktif flash
banner birçok farklı türleri üretmek.
Geri Flaş Afişler Peel
Biz, göz alıcı bir web sitesinin üst köşesinde görünür flash banner.
Tıklandığında, web uzakta soyulur ve afiş görüntüler. Flash banner türü,
standart flash banner daha az müdahaleci ve çevrimiçi reklamverenleri
arasında popüler bir seçim haline gelmektedir.
Yüzer Flaş Afişler
Yüzer flash banner tıklandığında ya da kıvrılmış-over kadar afiş
küçük bir bölümünü gösterir reklam türüdür. Bir kez tıklandığında ya da
kıvrılmış-over, afiş geri kalanı daha sonra web sitesinin içeriği
üstünde görünür. Bu zor ulaşılması izleyiciler arasında kullanılan
etkili bir flash banner olduğunu.
Video Flash Bannerlar
Biz daha çok görsel olarak satmak ürün veya hizmetler için yaratıcı
video flash banner üretirler. İnternet teknolojisi ve zamanın bütün
gelişen bant hızı ile, TV kalitesinde Reklamlara üreten şimdi elde
edilebilir. Ses ve etkileyici görsel efektler kullanarak, bir hizmet
veya ürün algılanan şekilde dönüştürebilirsiniz. Flash banner Bu tür
tahminler, önümüzdeki 5 yıl içinde çevrimiçi reklam en popüler türü
olarak tahmin ile, bir favori arasında reklamverenler olduğunu.
Geleneksel banner reklamlar
Banner reklam şeklinde genellikle dikdörtgen olup, metin içeren ve başka bir sayfa ya da siteye bağlantı veren GIF ya da JPEG görüntüler oluşmaktadır. Geleneksel banner reklamlar en yaygın ve hızlı bir şekilde yüklenmesi, çünkü popüler, tasarım ve değiştirmek kolaydır ve kolay bir Web sayfasına eklenir.
Banner reklam şeklinde genellikle dikdörtgen olup, metin içeren ve başka bir sayfa ya da siteye bağlantı veren GIF ya da JPEG görüntüler oluşmaktadır. Geleneksel banner reklamlar en yaygın ve hızlı bir şekilde yüklenmesi, çünkü popüler, tasarım ve değiştirmek kolaydır ve kolay bir Web sayfasına eklenir.
In-line reklam
Bu reklamlar, bir Web sayfasının sağ veya sol tarafta aşağı bir sütun olarak biçimlendirilir. Geleneksel afiş gibi, in-line reklam grafik olabilir ve bir link içeren, ya da yazı tipi renk ve / veya sınırları vurgulanır köprü ile, yalnızca metin özelliği olabilir yapabilirsiniz.
Bu reklamlar, bir Web sayfasının sağ veya sol tarafta aşağı bir sütun olarak biçimlendirilir. Geleneksel afiş gibi, in-line reklam grafik olabilir ve bir link içeren, ya da yazı tipi renk ve / veya sınırları vurgulanır köprü ile, yalnızca metin özelliği olabilir yapabilirsiniz.
Pop-up reklamlar
Bir Web sayfasındaki bir bağlantıyı veya düğmeyi tıklattığınızda Bu reklamlar ekranda oluşturulur. Tıkladıktan sonra, görüntülediğiniz sayfa üzerinde açan küçük, ayrı bir pencere görürsünüz. Bunları kaldırmak için tıklayın ve orijinal sayfaya geri dönmek zorunda çünkü Bazı izleyicilerin bu reklamların müdahaleci bulabilirsiniz.
Bir Web sayfasındaki bir bağlantıyı veya düğmeyi tıklattığınızda Bu reklamlar ekranda oluşturulur. Tıkladıktan sonra, görüntülediğiniz sayfa üzerinde açan küçük, ayrı bir pencere görürsünüz. Bunları kaldırmak için tıklayın ve orijinal sayfaya geri dönmek zorunda çünkü Bazı izleyicilerin bu reklamların müdahaleci bulabilirsiniz.
Pop-under reklamları
Özellikle hedef web sitelerini ziyaret eden popunder reklamları yüklenir. Kullanıcı Lansmanından üst pencere kapandığında popunder pencere yükler bulanık (aktif üst pencere arkasında) ve (aktif pencere olma) odaklanmıştır. Reklamı tıkladıklarında, açılış sayfası yeni bir tarayıcı penceresinde yüklenir.
Özellikle hedef web sitelerini ziyaret eden popunder reklamları yüklenir. Kullanıcı Lansmanından üst pencere kapandığında popunder pencere yükler bulanık (aktif üst pencere arkasında) ve (aktif pencere olma) odaklanmıştır. Reklamı tıkladıklarında, açılış sayfası yeni bir tarayıcı penceresinde yüklenir.
Açılanlar
Sen pazarlama türleri şık terimler rüyadan daha yapacak daha iyi bir şey olduğunu düşünmek istiyorum. İnterstisyel reklamlar bir sitenin iki sayfa arasında geçiş gösterilen reklamlardan daha fazla şey değildir. Yani Sayfa A bir bağlantıyı tıklayarak, ancak bunun yerine Sayfa B’ye gitmek sizin satış Saha (ve – umarız – sayfadaki yerde Sayfa B’ye bir bağlantı!) Içeren bir ara sayfa varıyoruz. Onlar bir ürün pitch alanı neredeyse sınırsız miktarda sunuyoruz yana açılanlar reklamverenler ile popülerlik kazanmaktadır. Birçok site ziyaretçileri açılanlar rahatsız edici bulurlar ve ayrıca site yükleme süreleri artar.
Sen pazarlama türleri şık terimler rüyadan daha yapacak daha iyi bir şey olduğunu düşünmek istiyorum. İnterstisyel reklamlar bir sitenin iki sayfa arasında geçiş gösterilen reklamlardan daha fazla şey değildir. Yani Sayfa A bir bağlantıyı tıklayarak, ancak bunun yerine Sayfa B’ye gitmek sizin satış Saha (ve – umarız – sayfadaki yerde Sayfa B’ye bir bağlantı!) Içeren bir ara sayfa varıyoruz. Onlar bir ürün pitch alanı neredeyse sınırsız miktarda sunuyoruz yana açılanlar reklamverenler ile popülerlik kazanmaktadır. Birçok site ziyaretçileri açılanlar rahatsız edici bulurlar ve ayrıca site yükleme süreleri artar.
Bu yukarıdaki kategorilerden herhangi reklamlar, statik, animasyonlu
veya “zengin medya” olabilir. Eğer tek bir grafik görüntü baktığınızda
statik reklamı değişmez. Animasyonlu bir reklam peş peşe gösterildiği
zaman, hareket gibi görünen, birkaç farklı görüntüleri (genellikle GIF
veya Flash) oluşmaktadır. Zengin medya reklam ses veya video yararlanır
veya etkileşim gelişmiş bir seviyesini sağlamak için, Java kullanarak
bazı programlama gerektirir.